Інформація щодо проходження комплексної оцінки

25.05.2022

Шановні батьки!

     Для проведення комплексної психолого-педагогічної                оцінки розвитку дитини необхідно надати:

  •   письмову заяву батьків (одного з батьків) або законних представників дитини (далі заява) та/або її особисту заяву (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної оцінки;
  •   письмову згоди на обробку персональних даних дитини;
  •   документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
  •   свідоцтво про народження дитини;
  •   індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю ( у разі інвалідності);
  •   форму первинної облікової документації № 112/0 «Історія розвитку дитини», затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідки від психіатра.
  • У разі, коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, додаються:

    •   психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
    •   зошити з рідної мови, математика, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші творчі роботи дитини;
    •   документи щодо додаткових обстежень дитини.
    • У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються:
    •   попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
    •   висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку згідно з індивідуальною програмою розвитку.
    • Комплексна оцінка проводиться фахівцями інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами:

      •   оцінка фізичного розвитку дитини;
      •   оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
      •   оцінка когнітивної сфери дитини;
      •   оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
      •   оцінка освітньої діяльності дитини.